-->
Twitter Facebook Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
באתר זה תוכלו למצוא סדרות לצפייה ישירה, פרקים מלאים באיכות HD ללא פרסומות!

Friday, November 30, 2018

מלכות עונה 1 פרק 8 לצפייה




"מלכות" מתחילה בלילה אחד בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה על היאכטה המשפחתית, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל. עד שעולים על היאכטה מתנקשים ומחסלים את כל הגברים והחיילים של המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן יהיה להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה תביא את סיפורן של נשות המשפחה שינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהם, כמו גם לנקום את מות יקיריהם.
מלכות פרק 8 לצפייה ישירה, מלכות פרק 8 להורדה, מלכות עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה - הפרק המלא באיכות HD ובחינם - הדלפה בלעדית!

 תקציר הסדרה מלכות פרק 8 לצפייה ישירה: סדרת דרמה ב-11 פרקים, בכיכובם של ריטה, דאנה איבגי, ליהי קורנובסקי, נופר סלמן, עומר דרור ומיכאל אלוני. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות מסוכסכות בינן ועם עצמן, והן נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לימור נחמיאס, גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג ודרור נובלמן יצרו.

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי).

בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים.

אין תקופה מדויקת ונכונה מזו להציג סיפור של חוסן, חוזק ומורכבות נשיים ולמקם אותם דווקא בזירה הכי מאצ'ואיסטית, הכי ברוטאלית והכי מעקרת – עולם הפשע.

ספויילר
לאחר הירי על חמודי, ליזי מבינה שהיא הבאה בתור. דורי ואלברט מנסים לטשטש ראיות, ונעמה מתקשה להתמודד עם הפקרת המטופל שלה.

Share:
אתר VivaLaparak אינו מקליט / מעלה את התכנים באתר , אלא מוצא אותם ברחבי הרשת ורק מפרסם דרך להגיע אליהם.