-->
Twitter Facebook Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
באתר זה תוכלו למצוא סדרות לצפייה ישירה, פרקים מלאים באיכות HD ללא פרסומות!

Wednesday, November 28, 2018

רפסודיה בוהמית לצפייה ישירה תרגום מובנה


עלייתה המטאורית של להקת קווין דרך השירים הבלתי נשכחים והסאונד המהפכני. הצלחתה לא השאירה מקום למתחרים אך בתפנית מפתיעה, סולנה פרדי מרקיורי החליט להרחיק עצמו מהלהקה, למען קריירת סולו. לאחר שסבל מהניתוק מהלהקה, החליט להתאחד עם חבריו בדיוק בזמן להופעת ה-Live Aid בזמן שאובחן כנשא אי
הסרט מתאר את עלייתה ופריצתה של להקת קווין לסצנת המוזיקה העולמית, ומבוסס על שירי הלהקה ועל מי שעמד בראשה, פרדי מרקיורי. מרקיורי מוצג בסרט כאמן שהתנגד לסטריאוטיפים, ניפץ מוסכמות והפך לאחד מאנשי הבמה האהובים ביותר בעולם.
הסרט "רפסודיה בוהמית" עוקב אחר עלייתה המטאורית של הלהקה, דרך השירים שהפכו ללהיטים והסאונד הייחודי שהלהקה הביאה למעריציה.
העלילה מתחילה בשנת 1970, בלילה שבו פרדי (אז עדיין פארוק) תופס את חברי להקת "סמייל" רגע אחרי שהסולן שלה מודיע להם כי הוא עוזב. הלהקה מוקמת מחדש בשם "קווין", ובהנהגת הסולן שמשנה את שמו באופן רשמי לפרדי מרקורי[3].
הצלחת הלהקה באותן השנים נחשבה לתופעה נדירה, והשאירה את המתחרים בתחום מאחור. באופן מפתיע ולמרות ההצלחה, בחר מרקורי בשלב מסוים להרחיק את עצמו מהלהקה למען קריירת סולו. לאחר תקופה מסוימת בה סבל מרקורי בעקבות הניתוק מהלהקה, החליט להתאחד עם חבריו והגיע להופיע עם הלהקה בהופעת ה-Live Aid. אף על פי שאובחן כנשא איידס, הוביל מרקורי את הלהקה לאחת ההופעות הגדולות ביותר בתולדות מוזיקת הרוק.
להקת קווין בנתה מורשת אגדתית, שממשיכה לעורר השראה עד עצם היום הזה בקרב קהל מכל הסוגים והמינים[4]. הסרט מסתיים בהופעה ההיסטורית שלהם בלייב אייד בשנת 1985, שנחשבת עד היום אחת ההופעות החיות
Share:
אתר VivaLaparak אינו מקליט / מעלה את התכנים באתר , אלא מוצא אותם ברחבי הרשת ורק מפרסם דרך להגיע אליהם.